Altin23 Kızlar 35 haftalık hamileyim 24ten beri makat gelişli bebeğim dönmüyor. 37 38 hafta gibi sezaryen günü verecek doktor. Dönsün diye ne yapabilirim hastanemde döndürme işlemi riskli olduğu için yapılmıyormuş bunun yiyecekle egzersizle falan dönmesi diye bir şey var mı
hoppaselam Altin23 simge duman instagramda paylaşmıştı egzersiz, 36′ya kadar müdahale etmiyoruz diyor zaten ama dönmüyor diye mi sezeryan dediler? doğum anında bile dönebilir diye biliyorum başka doktora görünün isterseniz.
annila Altin23 aksak gebe yürüyüşü pozisyonu değiştiriyor demişti pilates hocam. Doğruluğu nedir bilemiyorum henüz.
Daisyy000 Altin23 Döndürmek için bisey yapmayın sonucu kötü olabilir. Nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin
Miray8 Altin23 daha doğuma çok var ya bence bekleyin az daha ayrıca sezeryan bile olacak olsanız 38 haftadan önce olmayın anne karnındaki her gün çok kıymetli onun için şehir hastaneleri 39. Haftada sezeryan yapıyor belki o zamana kadar döner bebeğiniz
Altin23 hoppaselam pozisyonu hep makat gelişli oldu doktorum prof ve çok iyi bir doktor hem de devlette. 40a kadar bekler mi bilemiyorum. Doktorum içeride başka hastane muayene ediyordu ben asistanına sordum böyle dedi
suslumel Benim bebeğim en başından beri tersti, 36. Haftada da makattı, 37. haftada kontrole gittiğimde dönmüştü. Dönmesi için bir şey yapmadım bence dönecek olan bebek dönüyor kendiliğinden. Döndürmek için ekstra bir çaba sarf etmek riskli olabilir.
Altin23 suslumel ters bir hareket yapmak istemiyorum bir spor hocası video çekmiş sandalyeye oturup öne eğilip yer eellerinle bas diye ama onun sakıncalı olduğunu düşünüyorum herkes onun kadar atlrtik değil. İnşallah benim de döner haftaya
Altin23 Daisyy000 o da doğru ama normal doğumu çok istiyorum daha ilk doğumum sezaeyen olsun istemiyorum 🥺
Yel123- Benimde ters bugün 34 oldum doktorum 28 den beri ters diyor yputubedan melike yoga ters bebek hareketini önermişti pnu yapıyorum inşallah dönerler ben ilk doğumumu normal yaptım Buda normal olsun istiyorum
Altin23 Miray8 inşallah döner dönmezse tabii mecbur sezaryen ama normali çok istiyorum daha ilk doğumum
Daisyy000 Altin23 Nasipten öte yol yok.Benimki de dönmedi sezaryen oldum. Önemli olan sağ salim kucağımıza almak
Yel123- Altin23 evet doktorum çok iyi bir kadın doğumcu o önerdi yorumlarda yapıp dönen var okudum yani
Dadas Altin23 benimde bebeğim 35. Haftaya kadar ya makat yada ayak gelişti. Sonra döndü ama bu seferde kanala yerleşmedi. Sonuç 38+2 de sezaryen oldum 🤦♀️ şuan uyanması için dürtüyorum 🥰
Altin23 Dadas demek ki onun illa sezaryen doğası varmış 😂 ilk doğumum olduğu için normal istiyorum sezaryenden korkuyorum inşallah döner