Bu zamana kadar bi lekelenmem olmamıştı doktorum progestan başladı 1 haftadır gitmiyorum doktora pazartesi gideceğim ama çok endişeliyim karnımda ara ara acı oluyor şu anda 16+5iz bu haftalarda olanlar belirtileriniz neler karnınızda oluyor mu bi ağrı bi gerilme hissi ilk gebeliğimde kalbi durdu bebeğimin korkuyorum çok 🥺