karadursun Merhaba kızlar 2. Gebeliğim ilk öğrendiğimden beri ağzımda acı bir tad var geçmiyor azalmıştı 13. Haftayla birlikte tekrardan çoğaldı hiç bir şeyden tad alamıyorum aynısını yaşayan var mı nasıl azalttınız
S-nur1 İlk haftalarda bende de olmuştu çok kötü bir tattı hatta ama ne zaman geçti hatırlamıyorum çok uzun sürmemişti şimdi 30.haftaya giricez Allah nasip ederse 🌸insallah geçer bir an önce çünkü kötüydü çok iyi hatırlıyorum 😂