EsoMom_ Aşırı heyecan sabırsızlıkla zamanımız azaldı çok şükür 🥰🥰 ne çabuk geldik buralara daha dün hamileliğimi öğrenmiş gibiyim 🥰🥰
S-nur1 30.haftaya gireceğiz ve hiç hatırlamıyorum önceki aylarım ilk zamanlarım nasıl geçti her günün kendine has zorluğu vardı ama baktığımda da nerdeyse doğuracağım ne cabukkk diyorum 😂😂zaman su misali ya herşey geçiyor her acı zorluk unutuluyor 🫠🌸
EsoMom_ S-nur1 ay dimiiiiii heyecanlanıyorsun ama efsaneeee derece heyecan bastırıyor her hafta gectikce 🥰🥰🥰
S-nur1 EsoMom_ Hayırlısıyla da doğursaydık inşallah 😂bol bol sevmek istiyorum kolay doğumlarımız olsun❤️
EsoMom_ S-nur1 kız bende yaaaa çevrendekiler hep doğurmaya başladı artık kıskanıyorum bende dogurmak istiyorum diyorum 🥰🥰🥰
EsoMom_ nilsumm vallla kız az kaldı ya sabırsızlanıyor insan ya sjskdkdjdj Zor olan yönleri ne şuan senin 🥰😆😆
Ehjfjsjs EsoMom_ hareketlerini derinden hissediyor musun sende bazen baya uyuyor hatta cinsiyet kız bu arada :))
EsoMom_ Ehjfjsjs kaç haftalıksın :) derinden ne ki içimden geçiyor ayak gezdirmesini dönnesini hareketlenmesini kendi kendine hepsini hissediyorum resmen 27+1 iz 🥰🥰
EsoMom_ nilsumm yok ki benim oglum rahat durmuyor 😆😆😆 37 ye kadar sabredecek😆😆 acılı cips yiyince sancılanıyorum 😆😆😆