Evet doğumhaneler tek kişilikmiş çok şükür benim ilk doğumum olacak çok korkardım herkesle aynı sesleri aynı korkuyu aynı odada yaşamaktan ama çok şükür herkes ayrı ebeler de gördüğüme göre iyi randevu öncesinde konuşuyoruz ama doğum anında nasıllar hiç bir bilgim yok