Kızlar merhaba bugun 3. Gün geçikme göğüs ucu kararması ve kenarlarında büyüme var buna istinaden gebelik baktırdım ancak 1.20 çıktı doktor bir hafta sonra adet başlamassa tekrar verelim dedi lakin adet belirtisi de yok birde geçtiğimiz ay perde ameliyatı oldum yani regli üstünden geçikmesine rağmen yok çıkıyorsa ben neden adet olmuyorum adet olmuyorsa nedem bebek yok kafam çok karışık bir fikir verin