Kızlar gebeliğin ilk başlarında gittiğimde adet tatihime göre bir hafta gerideydi. Sonra 17. Haftada gittiğimde tam adet tarihime göre olmuştu yani haftasını yakalamıştı. Dün ultrasona gittim 19 hafta dedi sonra ayrıntılı ultrasona gönderdi orda 20 haft çıktı yani olması gereken. Ama bu seferde mesela bpd 20+6, fl 20+2 ve ac 20+0 diye ölçümler çıktı. Sizinkilerdemi böyle bir kaç gün oynuyor yoksa bizdemi bir problem var. Çok kafam karışıyor böyle