Klncc benim ilk hamileliğimdi ,sezeryanla ilgili ben hep pozitif hikayeler dinledim sanırım beklediğimden biraz zor geçti ama çevrem o kadarda olur dedi, şöyle ki söylenenlerin aksine ben belden yapılan anestezi iğnesinde agrı sızı hissetmedim kolaydı , ameliyat esnasında başımda sürekli anestezi doktoru vardı ve iyi miyim diye beni yokladı,birde omzumdan iğne yaptılar ama ne iğnesiydi heyecandan hatırlamıyorum, ameliyat esnasında midem çok bulandı söylediğimde onun içinde iğne yaptılar ama yukarı çıkana kadar hep öğürmelerim oldu bunu başkasında hiç duymamıştım,bebekleri çıkarılırken baskı hissi oluyor agrı sızı yok o esnada midem bulandı,diktiklerini vs hiç anlamadım,ilk ayaga kalkarken de zorlanmadım zaten hemşireler giydirdi ilk onlar yürüttü,özelde doğum yaptım ama normal bir özeldi çok aşırı lüks bir yer değil, işte yataga yatıp kalkarken tuvalete giderken vs zorlandım ama 3 günde bir haftada toparlanıyosunuz her geçen gün iyi oluyorsunuz korkmayın