Ay ben ilk dozda ne güzel ağrımıyor yaa demiştim unutmuşum yaptırdığımı hatta sonra akşamında eşimle şakalaşırken hafifçe dokundu oraya ama sen misin dokunan bir başladı tam 3 gün o tarafa hiç yatamadım ağrıdan, kıyafetimi giymek için bile kaldıramadım o kolumu
Sonra 2.dozda da yapılırken çok yandı canım ve sonrasında ilk 5-10 dakika çok ağrıdı ama bol bol ovalama hareketi yaparak ilacı dağıtmak gerekiyormuş ben de öyle yaptım acıya rağmen kocamı da uyardım sakın dokunma diye 😄 sonra geçip gitti hiç ağrıtmadı bu sefer