Kızlar 10 haftalığım gebeliğin başından beri bende her hamile gibi bebeğimi kaybetme korkusu yaşıyorum 1 haftadırda tansiyon yüksekliği yaşıyorum randevu aldık ama tabi her olumsuz durum beni çok yıpratıyor modum çok düşüyor sonra bugün uzaktan bir tanıdık evlilik dışı hamile kalıyor düşürmek için bin bir türlü şeyler yapıyor sürekli farklı farklı ilaçlar kullanıyor hatta anne bu durumdan çok etkileniyor sağlığını kaybediyor ama bebek dünyaya geliyor ve maşallah bayada sağlıklı bu hikayeyi duyunca üzüldüm sonra dedim ki sakına göze çöp batar doğacak yiyecek ekmeği varsa bir şekilde gelir ben elimden geleni yapayımda diyorum bu kaybetme korkusunu nasıl yeniyorsunuz ❤️