Merhabalar benim başımdan cok zor imtihanlar gecti 19 haftalikken bir bebegimi kaybettim sonra rahim seklim y rahim oldugu ve bebegi o yuzden kaybettigim ortaya cikti ameliyat oldu duzeltildi sonra tekrar gebe kaldim bu sefer dis gebelik oldu sol tupumu aldilar ve bunun ustune tekrar bebek istedim tam 7 ay ugrastim aklina gelebilecek burda okunan herseyi denedim yok olmadi en sonunda sare davutoglu diye bir doktor var ona gittim bana dediko senin vitaminlerin kanin vs butun depolarin bos cocuk bu yuzden tutunmuyor senin depolarini doldurmamiz gerekiyor tamam dedim bana demir magnezyum calsiyum folik asit omega 3 daha bir suru takviye verdi onlari duzenli ictim ayrica arete women diye bir ilac verdi bu yumurtaliklar icin bir ilacti sabah aksam kullandim inanirmisin bir ay sonra hamile kaldim ovulasyonla takip ederek iliskiye girdim . Ben demiyorum ki bunlari yap ama sunu unutma eger vucudundaki depolar bossa cocuk tutunamiyor cunku cocuk anneden besleniyor ilk once kendini iyilestir emin ol o gelecek