Ya Kocaeli’de oturuyorum sabah 9 da verdiğim kan sonucu için pazartesiyi bekliyorum gerçekten sacmalık bazı şehirlerde bugün sabah kan verenler öğleden sonra sonuçlarını aldılar anlamıyorum kalabalık şehirlerde labaratuvar farklı mı işliyor . Yada sağlık ocakları hep mi bunu yapıyor ?