Benim de betam 1100lerdeyken devletteki dr karından muayene ile kese görmediği için hamile olduğunu nerden biliyosun belki çoktan düşürdün demişti. Özelde alttan gördüler keseyi. Bence özellkle ilk muayenelerde insan gibi muamele göreceğiniz bir hastaneye gidin