36+3 haftaligim Doktora gittim suyum çok azalmıştı serum takıldı nstem iyi çıkınca akşama taburcu edildim hareket azlığı ve ishal hissedersen en ufak birşey gel dedi doktorum ama kizlar birşey sormak istiyorum birden belim ve kasikalrim çok fena ağrıdı 1 dkkaya yakın sürdü adet ağrısı gibi aynı dayanılmaz aci kasılma mi oldu sancı mi oldu sonrada bebeğim kipirdida zaten ve sancım durdu yani bu yalancı sancimidir,bebeğim şuanda kıpır kıpır oldu sancı durduktan sonra