Pink29 ben sadece emzirdim doktorum mamaya gerek yok demişti, uzamış sarılık oldu (uzamış sarılığın mama veya emzirmekle alakası yok) yine de mamaya gerek yok demişti iyi ki dinlemişim zamanla azaldı, iyi bir doktor bulup süreci tamamen ona güvenerek yürütmek en güzeli. Memeyle de gayet doyuyor bu arada önemli olan sizin yediklerinize dikkat edip bol su içmeniz.