Merhaba hanımlar. 6 gün önce sezeryan oldum. Eve geldiğimden beri bi üşüyor bi yanıyorum dudaklarım uçuk. Sağlık ocağı kanında enfeksiyon var dedi. Bugün de ateşim var.. bu neyden kaynaklanıyor? Yaşayan var mı bu durumu nasıl atlattınız gerçekten çok kötüyüm 🥺