Ilaydakurt03 ben böbrek taşı amelyatı oldum ve amelyattan sonra stent takıldı hatta stent çıkartılırken hamileymişim☺️Stent takma işlemi çok basit bi işlem öyle günlerce hastanede tutmazlar stent akarken çıkarken değil de o stentle zaman geçirmek en kötüsü bende bir buçuk ay kaldı en son dra nolur çıkartın diye yalvarmıştım hemen acil çıkartmışlardı ☺️Benim hamilelikte tam böbrek düzelmediği için gene takılabilirmiş bana da çünkü idrar yapma da zorlanmaya başladım gene😓