Ben 26 ağustosta hastaneye 40+4 ken günlük kontrolüme gitmiştim. Eşim çalışıyor diye akşam 9da gittik zaten kontrole acilden giriyorduk son zamanlarda. Sancım yoktu sanıyorum 5cm açılmam varmış saat 10 da yatış yapıldı ve sabah 6da bebeğim kucağımdaydı 🥰 bence belki
Sizde günlük kontrolde farkedeceksiniz. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸