Baby_is_loading Burcumom ben azeriyimde bizde farkli o yuzden sordum🙈sizlerde galiba sezeryanin sabahsi gunu cikariyolar Ama bizde tam 4 gun sonra🙈
Sevdalinka_30 Dmlaysun tamam kuşum ya bu arada ben de resim yükleyemiyorum buraya bilen kızçeler bize de öğretse 😘
Dmlaysun Sevdalinka_30 valaha cok ıyı olacak yapamıyorum bende kızıma tulum yaptım susler yastık falan herkes atıyo fıkır amaclı ama ben atamıyorum ☺️😀
Sevdalinka_30 Dmlaysun ayyy yesinler onun tulumunu minnoş çok merak ettim kız de haydi kızlar bir el atında öğrenelim şu resim nasıl atılıyor 🥰
kbradmrbs Medebru https://www.instagram.com/p/BuUP-mihrTW/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=kx0eyae89ibo