leyl25 canım seni o kadar iyi anlıyorum ki öyle bir çıkmaza giriyorsun ki çevre baskısı, eşine üzülmen ayrı kendine üzülmen ayrı zor ve yıpratıcı bir süreç inan ki. İlk evlendim 11 ay oldu benimde bir gün yine adet oldum ve kriz geçirdim evde bebeğe ait ne varsa attım kırdım ama nasıl bir kriz anlatamam yanlızım birde çok zordu… Daha sonra kurban olduğum Rabbim durur mu nasip etti bana gel gör ki beni boş gebelikle imtihan etti kulu istedi ama nasıl istediğini bilemedi 11. Haftamda kürtaj oldum. İnanki olmamasından daha zor oluyorsun elinden kayıp gitmesi. Sonrası sadece tevekkül oldu bende. 7 ay tekrar denedim olmadı en son dedim ki olmuyorsa vardır bir sebebi en azından rabbimin derdine derman arayayım. Tüp bebeğe karar verdim rahim filmi için hastanelerle görüştüm tüp bebek için kan vermeye gittiğim hastanede rutin kontrolde öğrendim hamile olduğumu🥹🙏 Rabbimin mucizesi ya hamdolsun elhamdülillah rabbime verdiği vereceği gerek dörüp aldığı herşeye. Yani zor çok zor şu an 7 hafta 5 günlük hamileyim henüz yolun çok başında çok miniğiz teyzesi. Yiğenin ve ben Rabbim izin verdiği sürece hep sana dua edicez. Tüp bebekten korkma biraz daha doğal yolla dene önüne bir süre koy o süreye kadar tekrar olmazsa bismillah de başla kuzucum derdi veren Allah kulunu dermansız bırakmaz. Ben bekarken kist ameliyatı olup aldırmama rağmen nişanlı olduğum dönemde tekrarladı ne yazıkki. Rabbim gönlüne göre versin kucağını doldursun inşallah canım kardeşim❤️🙏