Geçen gün aynı durumu yaşadım. Ertesi gün doktorun açması gerekiyormuş başka türlü gözükmüyormuş. Ben telefonla aradım gelemediğimi söyledim, özel bir durumum vardı. Öyle yardımcı oldular, isterseniz siz de bir arayın. Orada hemşire ya da takibinizi yapan biri varsa