Merhaba arkadaşlar nasipse 38+2 de salı günü sezeryan doğum yapacağım bu 2. Sezeryanım olacak ilk bebeğimi 3 aylıkken kaybettim maalesef arası 2 sene 3 ay kadar oluyor önceki yaşadıklarımı unutmusum resmen , sezeryan sonrası dikkat edilmesi gerekenler neler acaba birde benim evim Zemini sayarsak 3. Katta yani 2 kat falan merdiven çıkmam gerekiyor önceki sezeryanda kayinvalidemde kalmıştım asansörlü idi evi ama bu sefer nasipse kendi evime gelmek istiyorum merdiven çıkmak dikişlere vs zarar verir mi acaba , birde önceki sezeryanimda çok baş ağrısı olmuştu bunun için yapabileceğim bir önlem var mı tecrübeli anneler sizden tavsiylerinizi bekliyorum 🌸