dlraaclsz ben de 29 haftalığım bana da doktor makat duruyo dedi, hatta burda da sormuştum ama herkes 32de 35te döndü filan dedi, 37de dönen bile varmış. Ben hatta doktora kızdım erkenden beni evhamlandırdığı için yani. Şimdi başaşağı dönse bile tekrar makata da dönebiliyormuş çünkü yerleri hala geniş olduğu için. Sonuna kadar belli olmaz yani ne olacağı bebek seçecek bakalım nasıl geleceğini