7+5 gunluk hamıleyım. Sağlık ocağında yaptırdığım 2 gun arayla yaptırdığım 2 kan tahlilindede toxo ıgm 1.6(pozıtıf) ıgg(negatıf) cıktı. Ardından devlet hastanesinde perinatolojiye 2 gün arayla 2 tahlili yaptırdım ve toxo ıgm 0.04(negatif) ıgg(negatıf) cıktı. Enfeksiyon doktoruna yonlendırdı perinatolog. Enfeksiyonda özel bi klinikte daha baktırın dedi. Baktırdığım klinikte son olarak toxo ıgm 1 (kliniğin değer aralığına göre şüpheli/sınırda çıktı) ıgg(negatif). Böyle bir durum yaşayan var mı? Önerileriniz neler?