mellly Elifsblog 31+6da suyun azalıyor demisti banada. katı meyve sıkacagı aldım sabah aksam havuc ve elma suyu sıkıp ictim suan 37+2 ve suyum normal
Kikiriki Kbrrr002 canım ben bekliyorum hala doğurmadım hastaneden çıkmıştım isteğimle. Şimdi özelde hem kadın doğum hem perinatolog bakıyor haftada 1 kontrolüm var suyum normal gebe kadar bebeğin gelişimi iyi diye almak istemiyorlar o yüzden bekliyoruz
Kbrrr002 Kikiriki iyi canım çok sevindim biraz daha büyüsün gelişsin 34 ü doldursun en azından kaç gram oldu
Kikiriki Kbrrr002 33 de yani geçen hafta 2200 dü canım evet bekliyoruz muhtemelen 2 haftaya doğum olur ama
MiranMomy Elifsblog atomcudan al ve çiğdenden de ye elma ve deveci armudu da aynı şekilde aslında ben atomcuda havuç suyu sıktırıyordum içine de bir elma suyum öyle düzeldi 1 ay içtim ben ve günde 4 litre su iç
Elifsblog MiranMomy evet normale dönmüş desede günde 1 bardak tüketmeyi düşünüyorum suyuda nerdeyse 4 litre içiyorum 😊
Elifsblog Kbrrr002 şuan hastanedeyim doktorum suyumun normal olduğunu söyledi ben havuç suyunun işe yaradığını düşünüyorum çok şükür 😍