beyzaakartal maviportakal_ ben trendyoldan agebaby diye bir markanın reflü yatağını aldım daha kullanmak nasip olmadı ama güzel duruyor ve diğer markalara göre daha uygun
Gkczel maviportakal_ bir arkadaşım yataş ın yatağını almış. Çok memnun kaldıgını söylemisti ama 1 ay kadar falan kullanabilmiş so ra yatak kücük gelmis
Catperson maviportakal_ ilk kızımda sevi bebeninkini kullandım, bu sene fiyatı çok artmış birebir benzerini e bebeğin kendisi de üretmiş ⅓ fiyatına, alırsam onu alırım. Bir bakmanızı öneririm.