sudekaplan Arkadaşlar ilk hamileliğim 4. Ayım şuan bir kaç kez duydum da hamilelik sürecinde mi alınıyor doğuruncamı ve nasıl yapmamız gerekiyor bilen varmı?
demirrleydi_ sudekaplan bebek doğup nüfus kaydını yaptırdıktan sonra başvuru yapılıyor o zaman alabiliyosun