nhlblr
Arkadaşlar ben Squatgirl uygulamasını takip ediyordum hamilelikten önce ve çok faydasını görmüştüm. Hem beslenme hem spor anlamında. Herkes gün içinde yediklerini ve yaptığı sporları yazıyordu ve insanı motive ediyordu. Tabi hamilelerin beslenme ve sporu farklı olduğu için şu an çok takip edemiyorum. O yüzden aynı şeyleri burda yapmayı öneriyorum. Kabul edenler ✋
Minik19
✋🏻
nhlblr
11 gibi kalktım 2 bardak su bir ceviz ve bir hurma yedim sonrasında kahvaltı bir yumurta bol limonlu roka ve maydanoz karışımı biraz peynir 4 zeytin ve 2 kepekli grisini. Ara öğün bir bardak süt ve bir avuç kuru meyve karışımı 2. Ara öğünde bir mandalina yedim. Saat 6 gibi akşam yemeği: bir kepçe ezogelin çorba+6-7 kaşık kıymalı lahana yemeği+ iki kaşık makarna salatası. 8 gibi 10 tane çiğ fındık ve bir porsiyon meyve ile günü kapatıyorum inşallah🙏🏻 3 litre su içildi ama bütün baş ağrım vardı dışarı çıkıp yürüyüş yapamadım. Bugünlük bu kadar. Siz de durumlar nedir ?😊
nhlblr
Yok mu destek çıkmak isteyen
nhlblr
Evet sabah uyanınca yine iki bardak su içildi ve 11.30 da kahvaltı: 1salatalık 2 çeri domates yeşillik 1 yumurta 2 organik kivi bir ceviz bir parça lor peyniri ve 2 tane kepekli grisini yenildi😋
Btlblgn
Böyle sağlıklı şeyler yazmayı çok isterdim ama öğretmenim derse geç kalacaktım ☹️ Bir bardak süt bi tane simit ☹️
nhlblr
Saat 4 te Elmalı yoğurt işe ara öğün yaptım. Saat :6.30 akşam yemeği bir kepçe ezogelin+fırında balık ve bol salata yedim. Şimdi de canım çok istediği için sütümün içine biraz kahve koydum onu içiyorum. Gün böylece biter. Bitmezse de bir salatalık yer yatarım 🙏🏻🙈