Ynckpgn Kızlar bugün iki defa peçeteye pembe kan geldi dayanamadım acile gittim ultrasyon yoktu alttan baktı rahimden gelen bir kanama yok dedi idrarda temiz çıktı bizi eve gönderdi bişey olsa söylerdi değil mi yada başına böyle bişey gelen var mı
egeansea Ynckpgn Başka doktora acil. Benim bi kere kan vardı çamaşırımda. Sonra farkettimki basurmuş. Ama genede emin ol. Başka doktora git. Böyle bir durumda alttan ultrasonla bakmalı
fb9706 12.haftadan sonra olan kanamalar daha ciddiye alinmali gerek diye biliyorum canım firsatin varsa ultrason olan iyi bir doktora görünmeni tavsiye ederim
Ynckpgn egeansea Van’da yım bölge hastanesi var sadece oda ultrasyon yok dedi yada yoğun kanamam olmadığı için bakmadı düzgün açıklama bile yapmadı
bluemom24 Bende 16+5im geçen hafta lekelenme yaşadım progestan başladı tekrar gitmedim doktora inşallah iyidir bebeklerimiz pazartesi gideceğim ben de çok endişeliyim