susamm1 Ftmn123- ben 2 defa kan testi yaptırdım pozitif çıktı bu testte negatif çıktı başka teste pozitif çıkıyor bu marka iyi değil
susamm1 Ne zaman adet olman gerekti oldun mu nasıl oldu bana detaylı yazabilir misin ben 1 kere de başımdan kimyasal gebelik geçirdim çünkü ana ayardımcjm Ftmn123-
Ftmn123- susamm1 2 gin geç oldum aynı geçen adette olduğu gibi ama adet oldum 23 Ağustos da adet başladı dinde 7. Günimdü 3. Gün adet bitti ilişki oldu.
susamm1 Ftmn123- yani biraz erken gibi ama benim bahsettiğim kimyasal o değildi canım istersen bi kan testi ver özel hastanede 1400₺ ye yapıyorlar direk pozitif olarak net yazıyor