dilek190 Arkadaşlar mide şişkinliği yaşiyorum aşırı derecede sanki 8 aylik hamileyim heran doguracakmisim gibi birde belimde bir agri normalmi arkadaslar
Miinniik dilek190 bel ağrısı için bisey diyemem ama şişkinlik ilk hafta başladı doğum yapana kadar devam etti bende gaviskon rennie soğuk süt elma sade soda herseyi denedim ama malesef doğru düzgün bjsey yiyemedim hatta akşam 6dan sonra bir bardak su içsem bile uyuyamadim 32.hafta falan pulcet mide koruyucu başladı doktor biraz rahatlamistim umarım sizin bu kdar uzun sürmez hemen gecer
esragny dilek190 bende 7 haftalığım canım aynı aynı belirtiler nasıl geçti sizinki coknkotuyum hele akşam olsun istemiyorum bel ağrım yoksadexe midede , siskinlik nefes alamıyorum
Siyahi34 Normal, hamilelik bazı insanların bağırsaklarını daha çok etkiliyor. Doktorunuza söyleyin muhakkak. Kefir tüketebilirsiniz, zeytinyağıyla karnınıza masaj da iyi gelir