ynzl elisa712 normalde riskli, ben de anneannem yaptığında yememiştim ama aşerdiyseniz bir kaşıktan sorun olur mu bilemedim
Bumah elisa712 köy sütünden sürekli yogurt yapıyorum Allaha şükür bi sıkıntıl olmadı her yogurt yapışımda 1 bardakta içiyorum kynatıyoruz zaten
elisa712 Pastro Mavininbiri pastörize edilmemiş sütü içmeyin diyorlar ya ondan içim rahatladı temiz çünkü süt
altayimmm25 Kendi ahırındaki inek sütüyse ve bi hastalığı olmadığını biliyorsa bi sıkıntı olmaz ama şu sıralar şap hastalığı gibi ineğin sütüne geçen hastalıklar çoğaldı o yüzden tavsiye etmiyorlar 😣