Merhaba bende 2 yıl önce orada doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim orada doğum yapacağım. Öncelikle hastane normal doğumu destekliyor mecbur kalmadıkça sezeryan yapılmıyor. Benim gebelik tansiyonu olduğu için 37+1 de aldılar ama önce suni sancı deniceklerdi açılmam sancım hiç bişeyim olmadığı için. Ama ben strese girdim ve alttan muayene yaptırmak istemedim fitil açıcı koyulmasına müsade etmedim tansiyonum iyice çıktı acil sezeryana alındım. Yanınızda 1 refakatçi kalabiliyor kadın olması zorunlu. Ameliyathaneye alınana kadar yanımdaydı. Ameliyata girdim çıktım beni geçici bir odaya aldılar bebeğimi de göğsüme yatırdılar ilk temas için. Geçici odadayken yandaki hastanın telefonunu kullandım eşimi arayıp ben doğurdum neredesiniz dedim. O sıra hemşireler zaten aileme haber veriyormuş. Odaya geldi eşim ve refakatçim. Bebeği giydirdiler sonra tek kişilik odaya alındım. Eşim günde 2 kez yarım saat olma koşulu ile girebiliyordu. 2 gün sonra taburcu oldum.