asng dr lar kimyasalı iyi bir şey olarak görüyor tüp açık yumurta ve sperm döllenşyor demek ki diyorlar kısa sürede tekrar hamile kalır, sağlıkla ilerlersin inşaallah canım🤲🌸ben tek tüple mayısta kimyasal yaşadım temmuzda gebelik oluştu bu gün kalbini dinlemek nasip oldu çok şükür