baby0707 ben yaptırmadım canım. Kesin tanı olmayan bir tarama testi yüzünden hiç zehir etmek istemedim hamileliğimi. İkili testte risk yüksek çıksa fethi dna diyorlar hemen. O da 15-20 bin. Benim ona gücüm yok. Hem olsa bile napcam ki aldırcakmıyım o çocugu sanki. O yüzden hiç aklımı bulandırmadım. Her gün strese girer her gün ağlardım vallahi bişey çıksa