Merhaba kızlar 38+6 olduk hala gelen yok ne bir yalancı sancı bı ağrı belirti hiç bişey yok ilk gebeligimdede 40. Haftaya kadar bekledik sonra suni sancı ile doğurdum bu seferde öyle olsun istemiyorum suni sancı mahvetmisti beni bu sefer kendi sancimla doğurmak istiyorum doğumu tetiklemek için neler yaptınız anlatır mısınız kendim başlatmak istiyorum artık