
Normalde 12+4 üm ama ultrosonda 13 haftalık göründüü bebek bize arkasını dönmüştü zor döndürdük yana doğru yana döndüğünde de galiba nub teorisine göre bir açı varmış benimkisi dik durmuyordu o yüzden duruş olarak doktorum kız gibi dedi ama net değil tabiki birde kesem de yuvarlak bu ultrasonda çok iyi çıkmamış sizce tahmininiz ne? O duruştan belli oluyor mu kesin net?