Aselimm2 Kızlar 26+2 hafta olduk doktorumla hala gün ile ilgili konuşmadık tahmini ne zaman olur Kasım sonu mu ?
Miyosss Aselimm2 normal dogumsa zaten gün vermez sen bebeğin geleceği günü beklersin. Sezaryen içinde daha çok erken 37 den sonra 38 de fln gün verilir