Merhaba 7+3deyim kalp atışı duyduk şükür. Doktor haftasına göre dedi ulturasona bayağı baktı, enfeksiyonumun da olduğunu söyledim. Bir ilaç verdi ve 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi, her şey yolunda mı dedim bunu demek için erken dedi endişelendim. Böyle durum yaşayan oldu mu?