Bulutlarda Sibelmtli Bende 18+2 hissetmiyorum ve korkuyorum 🥺 Daha önce pıt pıt hissetmiştim ama 2 gündür yok
Smr5353 Sibelmtli bnde aynıyım 18 5 im ama hissetmiyorum bide ikinci gebeliğim olduğu halde. Sizin kaçncı gebelik cinsiyet bellimi
hamilesavis19 Sibelmtli @Bulutlarda @Smr5353 Hanımlar bu haftalarda düzenli hissedilmiyor zaten. Bebek zamanının çoook uzun bölümünü uyuyarak geçiriyor. Benim 21. Haftadan sonra hareketlerim net hissedilmeye başladı diyebilirim.
Papatyam7134 Sibelmtli ben ilk hareketi 17+5 de hissettüm sonra 20. Haftalara kadar hiçbişey hissetmedim. Şuan 24deyim baya hareketli:)
Sibelmtli @"Bulutlarda"Aynı bende önceki haftalarda karıncalanma hissederdim şimdi yok inşallah uyuyordur başka bişe olmasında
Smr5353 Sibelmtli yaa bizimde kız aynıyız 🥰 Allahım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin tüm hamişlerin 🤲
koalam569_ Güzel anneler hiç korkmayın bu haftalarda kolay kolay hissedilmez zaten. Hissedilse bile düzenli olmaz 3. Gebeligimde 18 de ilk hissettim. Ama düzenli olarak 22 haftada ancak hissedebildim
Turuncukelebek Sibelmtli yani benim 3,gebeligim ben bile 20.haftada az az hissetmeye başladım daha çok kucukler