DLiviyaEsor ilk beş gün zor geçti benim için en zor olan hastanedeki iki gündü ama dayanılmıcak bi ağrım olmadı hiç 5günden sonrası bi anda her şey geçti gibi oldu..karnım Doğumdan sonra hemen indi çok az kalmıştı oda gün geçtikçe gitti her gün bi kilom gitti zaten onunla birlikte indi galiba 12gün oldu bu arada Doğum yapalı😊