Nur124 bende zeynep kamilde perinatoloji takipliyim mucize hanım ve oya hanım ikisi de çok iyi bence ama normal gebe izlemden savaş beyin ismini çok duydum, ayrıca bi kaç gün serviste yatmıştım bence sadece yemekler sıkıntı ama dışardan yemek sokmak serbest zaten, temizlik konusunda ben memnunum, doğum için normal doğumda artık sancı çekerken eşler yanınızda olabiliyor diye duymuştum zeynep kamilde başka devlet hastanesinde böyle bişey duymadım, refakatçi olarak kalamıyor ama ziyaret saatleri baya geniş bi sonra ki gidişimde eve polikinliğinden bilgi alıcam bende