Nuracr43 Kizlar sorum başlıkta hamileliğini üşütme sanıp öğrenen var mı aranızda değişik belirtiler yaşayan
2ndbaby Nuracr43 ben üşüyorum hem de çok Normalda kışık bile kısa atlet şort gezerim şimdi çom üşüyorum Bilmem hamilelikden mi yoksa başka nedeni mi var Hatta üşüyorum dediğimde her kes çok şaşıroyor sen kışın bile üşümezdin neden üşüyorsun
iremunkur Valla klimadan etkilenmezdim hatta 18 yapar uyurdum ama hamileliğimi öğrenmeden önce üşümeye başladım vantilatörden bile üşürdüm