37 haftalık oldum kızlar bugün sabah Nst için gittim sancı vs görünmedi eve geçtik 2 3 saat sonrası suyum geldi birden yatıyordum acaba dedim kaçırdım mı tuvaletimi baktım tutulmuyor öyle birden boşaldı sonra sızar gibi gelmeye devam etti hemen duş aldım doktorum da izinde başka doktora hastaneye geldik eşimi aradım şimdi yatış verildi sancılar biraz çıkmaya başlamış ama açılma yok bebek de yukarıda kimin duası kabul olur bilinmez dua eder misiniz lütfen kolayından yormadan kavuşayım bebeğime başına böyle gelen var mı doğumu kolaylaştıran hareketler yapacağım hurma ahududu yaprağı diyorlar ananas falan tüketeyim mi ne dersiniz