Herkese merhaba,benim 3 yaşında 1 kızım var şuan da 2.bebeğime hamileyim bugün tam 11 haftalık oldu.İlk bebeğimi Özel hastanede doğurdum,41.haftaya kadar kızım gelmedi.Ne sancım,ne suyum,ne açılmam hiç biri yoktu.Kaldı ki çocuğum kanala bile girmemişti,39.haftada çatı muayenesi olmuştum doktorum bana çatın çok dar ve pelvik kemiğin basık dedi.Normal doğum yapmayı istersen ben normali tavsiye ederim fakat senin durumunda %50 ihtimal var eğer olası bir risk olursa apar topar seni sezeryana almak zorunda kalırım dedi.Bende hem kendi sağlığımı hem bebeğimi riske atmamak için kendi rızamla sezeryan oldum fakat biraz da mecburiydi.Bekleme şansım da yoktu artık 42’ye doğru gidiyordum.Şahsen ben sezeryandan aşırı memnun kaldım nedense çok kolay toparladım şöyle söyliyim eve geldiğimde annem yemek yaparken ben ekstra diğer işlerimi halledebiliyordum rahatça.Şimdi sorum şu; ben Zeynep Kamil’de muayenelerimi oluyorum,özelde fiyatlar almış başını gidiyor.Doğumumu da burda gerçekleştirmek istiyorum ama korkum şu devlet hastanesi olduğu için beni normal doğum yapmaya zorlar mı? Ben riske atıp normal denemek istemiyorum.Zorlarlar diye de çok korkuyorum.Lütfen bilgisi olan yazabilir mi🙏🏻