Kızlar şu an üç günlük bir bebeğim var. İzmirdeyiz ve evimiz biraz sıcak bir ev. Klima yanmazken 29 derece gösterir en düşük. Doktor ona doğrusan çarpmayacak şekilde 24 derece klimayı çalıştırın dedi. Şu an ben 26 derece de çalıştırıyorum. 24 te ben üşüyorum. Kaynanam klimayı kapattırıp çocuğu daha kat kat giydiriyor. Deneyimli birisi bize bu işim doğrusunu yazabilir mi😊