Merhaba arkadaşlar artık devlet Hastanesi’nde epidural anestezi ile normal doğum yapılıyor ben Diyarbakır gazi Yaşargil eğitim ve araştırma hastanesine bağlı kadın doğumda doğumu gerçekleştirmeyi düşünüyorum nasıl bir süreç olduğunu çok merak ediyorum ilk doğumum olacak bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim