semanur6 18 haftalık hamileyim ıkı gun öncesi kan ve idrar tahlılı verdım sonuclarımda trıod ve protein kaçağı olduğu çıktı normalde bu haftalar da olmayan bıseymıs 3. Gebeliğim ilk defa yaşıyorum bu durumu yasayan var mı acaba
anneoluyorummm103 semanur6 benimde 22.haftada idrarda protein eser çıktı tansiyon için gitmiştim. Sanırım 20.haftadan sonra olabiliyormuş benimde tam bilgim yok. Doktor nasıl düzeleceğini söyledi mi size?
semanur6 anneoluyorummm103 Yok daha demedı kadın hastalık doktorum bir daha bakacak pazartesi bende tansiyon felan yok çok şükür aksıne düşük hep