Selaaaaaağğğğmmmm şekerlerim şimdi sizlere sorum var malum üzerinden 2,5 sene geçince aklımda olanlar da püf diye uçtu gitti. En son 8+5′de muayeneye gittim. Bir daha ikili tarama testi zamanında gideceğim. İkili tarama testi hangi haftalar arası yapılıyordu yani en son ne zamana kadardı? İkincisi ise özel devlet farketmeksizin ikili test sırasında cinsiyet öğrenen oldu mu hiç ?!