Kızlar Şuan hamileliğimin çok çok yeni başındayım yanii kaç haftalık onu bile bilmiyorum kanda pozitif çıktı. Ama kokulardan evdeki hemen yine huylanmaya başladım oğlumda 1 hafta gittim annemgilde kaldım o derece düşünün. Ama Şuan annemde nakil hastası gidemem asla. Yani sormak istediğim şey şu benim gibi olup bi çare bulan bi yöntem bulanınız oldu mu:/ en olmadı maske takarım diyorum😣😣